Desperate Housewife at Mallorca

Sommaren börjar närma sig sitt slut. Njuter för fullt här den sista månaden medans hjärnan börjar ställa in sig på att åka till den kalla vintern och spendera en tid i Sverige. Har hittat en intressant utbildning som jag funderar på att gå. Förflyttar mig då under ca ett år längre ner i Sverige för att efter examen kunna njuta av arbeten i alla möjliga länder! Utbildningen är också en väg mot våra framtidsplaner. Mer om det lite längre fram.

Avnjuter en vardag som hemmafru på en solig ö i medelhavet. Storhandlingen är avklarad och nu steks bananpankakor till lunch. Hämtade upp ett paket från USA - fantastiska böcker som jag väntat på. 
Imorgon är det den lediga dagen och det firar vi med pizza, öl och mojitos! Kan inte bli bättre. Någon dag ska jag be mannen dela med sig av sin hemlighet, hans mojitos är dem absolut godaste, har inte smakat bättre någonstans. 

Inser med sorg att det snart är tid för att flytta. Som tur är närmar sig halloween vilket ger mig otrolig inspiration både till recept och till mitt skrivande. Snart kommer det upp recept med pumpa här, håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0